Profile
Search
Register
Log in
The all things MMA thread: pt. II
View previous topic | View next topic >

Post new topic Reply to topic
Strange Famous Forum > Hall of Fame

Author Message
ted_kennedy



Joined: 17 Feb 2006
Posts: 990
 Reply with quote  

Hold on! Is this THE trav? The one who was banned a few years back for trolling?
Post Mon Mar 09, 2009 5:35 am
 View user's profile Send private message
Eric B



Joined: 30 May 2005
Posts: 1327
Location: Omaha, Ne
 Reply with quote  

It is possible ted. The Brother ali truth is here thread would lead you to believe so!
Post Mon Mar 09, 2009 7:34 am
 View user's profile Send private message
Travadone



Joined: 05 Mar 2009
Posts: 2977
Location: LI(f)E SUCKS (The Album)
 Reply with quote  

Who here trains...I do....we can roll in bjj and do some sparring.
Post Mon Mar 09, 2009 8:19 am
 View user's profile Send private message
Travadone



Joined: 05 Mar 2009
Posts: 2977
Location: LI(f)E SUCKS (The Album)
 Reply with quote  

jehu wrote:
Travadone wrote:
jehu wrote:
Travadone wrote:
ill cropcop u jehu.


haha. ok tuf guy.

seriously tho, we can be amicable. really, it's easy.
if its one thing i take serious its my mma...


fair enuf.

i'm gonna treat you like fedor treated mark coleman in front of his kids.
jehu,I am not impressed by your performance.
Post Mon Mar 09, 2009 8:22 am
 View user's profile Send private message
ted_kennedy



Joined: 17 Feb 2006
Posts: 990
 Reply with quote  

jehu wrote:
i'm gonna treat you like fedor treated mark coleman in front of his kids.


Oh well, if it is the return of trav, he just got pwned.

That's the best put-down I've heard in a long time.
Post Mon Mar 09, 2009 2:16 pm
 View user's profile Send private message
duxz



Joined: 12 Feb 2008
Posts: 935
Location: denver
 Reply with quote  

Travadone wrote:
Who here trains...I do....we can roll in bjj and do some sparring.




lol.
Post Tue Mar 10, 2009 1:20 am
 View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address
sequence



Joined: 21 Jul 2002
Posts: 2182
Location: www.anteuppdx.com
 Reply with quote  

duxz wrote:
Travadone wrote:
Who here trains...I do....we can roll in bjj and do some sparring.




lol.


No shit. Watch out boys, the internet is going to beat you up if you keep disagreeing. Are we twelve? Get the fuck on.
Post Tue Mar 10, 2009 11:59 am
 View user's profile Send private message
Travadone



Joined: 05 Mar 2009
Posts: 2977
Location: LI(f)E SUCKS (The Album)
 Reply with quote  

I'm gonna go on tour and beat the shit out of every one of you...kind of like the end of jay and silent bob.
Post Tue Mar 10, 2009 12:33 pm
 View user's profile Send private message
sequence



Joined: 21 Jul 2002
Posts: 2182
Location: www.anteuppdx.com
 Reply with quote  

Travadone wrote:
I'm gonna go on tour and beat the shit out of every one of you...kind of like the end of jay and silent bob.


That was actually kind of funny. I am twelve by the way, so you'd be dealing with aggravated assault on a tween.
Post Tue Mar 10, 2009 1:17 pm
 View user's profile Send private message
The Count



Joined: 26 May 2006
Posts: 1558
Location: Chapel Hill
 Reply with quote  

I bet you don't even trane.

I've been going to bjj club twice a week for like 5 weeks now. So lets throw down.
Post Tue Mar 10, 2009 10:00 pm
 View user's profile Send private message
duxz



Joined: 12 Feb 2008
Posts: 935
Location: denver
 Reply with quote  

double lol on all accounts
Post Wed Mar 11, 2009 1:20 pm
 View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address
I am Wisdom



Joined: 06 Aug 2006
Posts: 567
Location: Shelton, WA
 Reply with quote  

The word is that Charles 'Mask' Lewis has died...

http://www.cagepotato.com/tapouts-charles-mask-lewis-reportedly-dies-car-accident-driver-arrested

RIP.
Post Wed Mar 11, 2009 1:36 pm
 View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
sequence



Joined: 21 Jul 2002
Posts: 2182
Location: www.anteuppdx.com
 Reply with quote  

The Count wrote:
I bet you don't even trane.

I've been going to bjj club twice a week for like 5 weeks now. So lets throw down.


I'm six years deep. Let's do this. Which means I started when I was six, btwz. I'm a yellow belt, or some shit. Whatever the hell colored belts they give to kids.
Post Wed Mar 11, 2009 2:13 pm
 View user's profile Send private message
One



Joined: 04 Jul 2002
Posts: 1706
 Reply with quote  

RIP Mask.
Post Wed Mar 11, 2009 5:09 pm
 View user's profile Send private message
Travadone



Joined: 05 Mar 2009
Posts: 2977
Location: LI(f)E SUCKS (The Album)
 Reply with quote  

Rip mask... Tapout was an innovator for fighter sponsorships in the early days... I liked him his energy and love for the sport...also giving no name fighters a shot...
Post Wed Mar 11, 2009 8:02 pm
 View user's profile Send private message

Post new topic Reply to topic
Jump to:  
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 166, 167, 168  Next
All times are GMT - 6 Hours.
The time now is Wed Oct 01, 2014 12:14 am
  Display posts from previous:      


Powered by phpBB: © 2001 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon